Συζήτηση της ΟΛΚΕ την Μ.Πέμπτη

Να μην ξεχάσω να σας πω ότι την Μεγάλη Πέμπτη στις 20.00 στο Στέκι των Μεταναστών στα Εξάρχεια (Τσαμαδού 13, εκεί στον πεζόδρομο, δίπλα στο παλιό "Άρωμα" για όσους δεν γνωρίζουν) γίνεται μια συζήτηση με θέμα τον Πολιτικό Γάμο, και την προετοιμασία μιας εκστρατείας με το αίτημα αυτό. Το δελτίο τύπου τους έλεγε: "Με τις ιδέες σας, τις προτάσεις, τη στήριξη και τη συμμετοχή σας θα αποφασίσουμε μαζί για τη μορφή και την έκταση που θέλουμε να έχει η εκστρατεία".

Οπότε ελάτε ελάτε, όσοι/ες θα βρίσκεστε στην Αθήνα. Να μιλήσουμε, να γνωριστούμε κιόλας. (Όχι δεν είμαι μέλος της ΟΛΚΕ, αλλά θα είμαι εκεί.)

σας προ(σ)κάλεσε ηQueerdom Στις 17:49  

9 από εσάς αποδεχθήκατε την πρό(σ)κληση λέγοντας...:

Man on the moon said... 3 April 2007 at 00:22  

αντε να γινει νομος του κρατους ο πολιτικος γαμος.

Anonymous said... 3 April 2007 at 09:59  

Όταν είχε συζητηθεί αυτό το θέμα πριν από κανένα δύο χρόνια, που ήταν και πιο hot στο εξωτερικό, κάποιοι πολιτικοί είχαν πει ότι ρόλος του νομοθέτη δεν είναι να αλλάζει τις συνειδήσεις αλλά να νομοθετεί σύμφωνα με αυτές. Στο πρώτο άκουσμα είχα έντονα διαφωνήσει, τώρα δεν είμαι και τόσο σίγουρη. Σε μια ιδανική κατάσταση, ο λαός ψηφίζει ένα κόμμα για να τον υπηρετεί, και από τη στιγμή που ο λαός δεν είναι έτοιμος- και εδώ συμφωνώ – τότε τι να σου κάνει ο νομοθέτης? Υποθέτω ότι κάποιοι θα διαφωνήσουν και θα υποστηρίξουν ότι ο νομοθέτης πρέπει να πάρει το λαό από το χέρι και να τον οδηγήσει στο σωστό δρόμο. Πρόκειται για δύο διαφορετικές σχολές αντιμετώπισης τέτοιων ομάδων όπως είναι ο λαός, το τηλεοπτικό κοινό και άλλες.
et

les_boi said... 3 April 2007 at 12:08  

δεν είναι ο λαός έτοιμος για ισότητα σε όλα τα επίπεδα;η απαγόρευση του γάμου ομοφύλων είναι παράνομη κι αντισυνταγμτατική κι όχι το να επιτραπεί...
δυστυχώς δεν θα είμαι Αθήνα την πέμπτη και δεν θα χω την ευκαιρία να σε γνωρίσω αγαπητή queerdom

Anonymous said... 3 April 2007 at 12:27  

Με το "να βάζουμε όλα τα αυγά στο ίδιο καλάθι" μονό εμείς χάνουμε, άλλο η ισότητα και άλλο ο γάμος. Το ότι χρειάζεται μια νομοθετική κίνηση σαν το Anti-discrimination Act που έχει γίνει στην Αγγλία εδώ και πόσα χρόνια, μου φαίνεται ότι είναι χωριστό ζήτημα από το γάμο.
et

Anonymous said... 3 April 2007 at 12:52  

Egw pali thelw na erthw kai psilokollaw...

Queerdom said... 3 April 2007 at 13:29  

Θα ξεκινήσω από το τέλος..Anonymous..Αν θες, στείλε μου ένα email, μην κολλάς :)

Et: Anti-discrimination Act θα ήταν απαραίτητο (αν και υπάρχει κάτι τέτοιο ήδη). Όσο για τον γάμο, πολιτικό ή μη, θεωρώ ότι είναι στα πλαίσια των ίσων δικαιωμάτων και υποχρεώσεων και θεωρώ ότι ο νομοθέτης πρέπει να παίρνει τον κόσμο από το χέρι. Από την άλλη θεωρώ ότι δεν έχει γίνει πιεστικό αίτημα από την ομοφυλοφιλική κοινότητα γιατί υπάρχουν άλλα θέματα που πρωτεύουν ίσως.

les_boi: Συμφωνώ περί αντισυνταγματικής απαγόρευσης. Πού θα είσαι όμως την Πέμπτη; Καλό κουράγιο :Ρ

Man on the moon: Άντε να γίνει..:)

les_boi said... 4 April 2007 at 16:58  

στην ιδιαίτερη πατρίδα βρίσκομαι , δεν είναι τόσο άσχημα , ήθελα να φύγω λίγες μέρες απ'την Αθήνα , κόντεβα να εκραγώ , ήθελα όμως να έρθω την Πέμπτη , που θα μου πας όμως ; θα τα πουμε κάποια στιγμή απο κοντά:-Ρ

Anonymous said... 6 April 2007 at 11:49  

Σίγουρα το θέμα "γάμος" ή πολιτική ένωση, όπως προτιμάει κανείς, είναι ένα θέμα που, εμάς τους ομοφυλόφιλους, μας αφορά άμεσα. Είναι ένα δικαίωμα που αυτή τη στιγμή, όπως έχουν τα πράγματα μας στερείται και μόνο προς όφελός μας είναι να το διεκδικήσουμε με κάποιο τρόπο.
Αυτό που ήθελα να μοιραστώ όμως είναι ο προβληματισμός μου ως προς το αν αυτό είναι το κύριο δικαίωμα που μας στερείται ή αν υπάρχουν άλλα πιο βασικά και σημαντικά δικαιώματα που είναι ανάγκη να διεκδικήσουμε. Παράδειγμα. Εγώ αισθάνομαι πολύ πιο ευαίσθητη σε πιο καθημερινά θέματα, όπως παράδειγμα το πως ένας ταξίαρχος χάνει τη δουλειά του –και διασύρεται-λόγω σεξουαλικών προτιμήσεων (πράγμα που έγινε πρόσφατα) ή το πως κινδυνεύει αντίστοιχα κάθε δάσκαλος ή καθηγητής να χάσει τη δουλειά του ή να διασυρθεί για τους ίδιους λόγους. Νομίζω πως βασική μας προτεραιότητα θα ήταν ως "κοινότητα" να διεκδικήσουμε τέτοιου είδους δικαιώματα που να μας προστατεύουν από τέτοια φαινόμενα διακρίσεων.
Ναι, σημαντική διεκδίκηση ο γάμος, όμως νομίζω πως απλά είναι ένα δευτερεύον ζήτημα προς διεκδίκηση..

kiwi

Anonymous said... 6 April 2007 at 12:58  

Βγήκε τίποτα από την κουβέντα εχτές? Πήγε κανείς?
et

Post a Comment