Πολιτικός Εμπαιγμός Συνασπισμού



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ

Αθήνα, Πέμπτη 10 Απριλίου 2008.

Η Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδος καταγγέλλει το πολιτικό κόμμα Συνασπισμός για πολιτικό εμπαιγμό εις βάρος της κοινότητας των λεσβιών, ομοφυλόφιλων, αμφισεξουαλικών και τρανσεξουαλικών στο θέμα του πολιτικού γάμου.

Η πρωτοβουλία της ΟΛΚΕ σχετικά με τον πολιτικό γάμο, βασίστηκε σε σχετική μακρά συνεργασία με τον ΣΥΝ, με αποκορύφωση την εξαγγελία περί της δυνατότητας του κόμματος αυτού, να τελέσει πολιτικό γάμο, με τον ισχύοντα νόμο, από τον σημερινό πρόεδρό του Α. Τσίπρα στη γιορτή υπερηφάνειας, τον Ιούνιο του 2006 στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Από τότε μέχρι σήμερα, ο ΣΥΝ διαβεβαίωνε την ΟΛΚΕ και τα ΜΜΕ, σε κάθε ευκαιρία, πως στηρίζει τις προσπάθειες της ΟΛΚΕ και θα κάνει πολιτικό γάμο.

Το πιο πρόσφατο δελτίο τύπου του ΣΥΝ, εκδόθηκε στις 14/03/08, με θέμα, «Για τον πολιτικό γάμο ομοφύλων», όπου μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι, «…υποστηρίζει τις δημοσιοποιημένες πρωτοβουλίες μελών της Ομοφυλοφιλικής και Λεσβιακής Κοινότητας Ελλάδος να τελέσουν πολιτικό γάμο καθώς μάλιστα πιστεύει ότι το υπάρχον νομικό πλαίσιο για τον πολιτικό γάμο επιτρέπει τους γάμους ομοφύλων».

Το ΔΣ της ΟΛΚΕ συναντήθηκε με εκπροσώπους του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ όπου συμφωνήθηκε ότι θα υπάρξει εμπάργκο πληροφόρησης ως προς τα δημαρχεία και τις ημερομηνίες, πραγματοποίησης των σχετικών τελετών.

Έκτοτε η ΟΛΚΕ δεν είχε καμία πληροφόρηση για τα στοιχεία αυτά, παρά τις προσπάθειες επικοινωνίας με αρμόδια στελέχη του ΣΥΝ.

Σήμερα ο ΣΥΝ μας ανακοίνωσε την άρνηση των δημάρχων που επηρεάζει να τελέσουν τους γάμους αυτούς!

Ο ΣΥΝ καλείται να εξηγήσει γιατί πρόβαλε την προηγούμενη άποψη, χωρίς να έχει εξασφαλίσει τη συναίνεση κάποιων δημάρχων, εκμεταλλευόμενος την κατανοητή επιθυμία της μεγάλης ομάδας των λεσβιών, ομοφυλόφιλων, αμφισεξουαλικών και τρανσεξουαλικών πολιτών της χώρας για ισότητα και δικαιοσύνη, και πλειοδοτώντας κάθε άλλο πολιτικό χώρο για λόγους προεκλογικής εκμετάλλευσης.

Η ΟΛΚΕ συνεχίζει τις δράσεις για την εφαρμογή του πολιτικού γάμου και στα ζευγάρια του ίδιου φύλου αξιοποιώντας συνεργασίες και με άλλους πολιτικούς χώρους.

Η ΟΛΚΕ καλεί όλους τους δημάρχους της χώρας να της εκδηλώσουν την αντίληψή τους για την ισότητα και την ελευθερία των δημοτών τους και να τελέσουν πολιτικούς γάμους, τώρα!


----------------


Τα πράγματα αρχίζουν και δείχνουν δύσκολα...Και σκεφτείτε ότι εδώ και 4 χρόνια ο Τσίπρας αυτά λέει, αυτά υποστηρίζει...Κι ότι μέχρι πριν 2 βδομάδες, οι δήμαρχοι ήταν έτοιμοι...κλπ...κλπ...Απογοήτευση.


σας προ(σ)κάλεσε ηQueerdom Στις 08:02  

17 από εσάς αποδεχθήκατε την πρό(σ)κληση λέγοντας...:

Anonymous said... 11 April 2008 at 08:35  

Εμπαιγμός εμπαιγμός Συνασπισμός!

Μην απελπίζεστε αδέρφια. Τώρα έχουμε μπλε δημάρχους υπέρ του γάμου.
Όταν ξανακάνει εκπομπή η Δρούζα θα ευαισθητοποιηθούν τα κόμματα.

The Motorcycle boy said... 11 April 2008 at 09:29  

Μήπως τελικά, λέω μήπως -ο ΣΥΝ προσεγγίζει τη συντηρητικότητα του ΠΑΣΟΚ, τώρα που προσεγγίζει και τα εκλογικά του ποσοστά;
Μήπως λοιπόν θα ήταν πιο λογική η θέση μου, πριν τις εκλογές, για ψήφο στο ΠΑΣΟΚ και ξεκίνημα κουβέντας από τις βάσεις που εκείνο έθετε προεκλογικά;
Θα μου πεις, γιατί να μην αθετήσει τις προεκλογικές του δεσμεύσεις και το ΠΑΣΟΚ; Θα απαντήσω με κάτι που μου φαίνεται κυνικά λογικό:
Οι ομοφυλόφιλοι είναι μια εκλογική πελατεία (διάβαζε ρετσινιά) που θέλει να ξεφορτωθεί ένα μικρό κόμμα, όταν προσπαθεί να πείσει οτι είναι κόμμα εξουσίας, αλλά, από την άλλη είναι ένα εκλογικό ποσοστό που χρειάζεται ένα κόμμα εξουσίας για να παραμείνει τέτοιο.
Μπακάλικη λογική; Μα για κοινοβουλευτισμό μιλάμε -τι περίμενες δηλαδή;

Anonymous said... 11 April 2008 at 11:08  

Αίσχος! Με τις μαλακίες που κάνει ο συνασπισμός από 18% τον βλέπω να προσγειώνετε στο 8!
Με αυτά που κάνει έχασε ήδη 4 ψήφους. Η παρέα στις επόμενες εκλογές ψηφίζει οικολόγους - πράσινους...
όσο για τον συνασπισμό ας πάει να γαμηθεί... (ελπίζω να ξέρει πως να το κάνει γιατί η μαλακία τους βάρεσε στο κεφάλι)

Anonymous said... 11 April 2008 at 13:44  

Δηλαδή οι προγραμματισμένοι γάμοι μεταξύ ομοφυλόφιλων που είχαν ακουστεί ότι θα γίνονταν, δεν πραγματοποιήθηκαν τελικά;

Κώστας said... 11 April 2008 at 15:23  

Εμένα να με συμπαθάτε αλλά την άποψη μου θα την πω.

Η ΝΔ είχε πολύ πιο τίμια στάση στο θέμα, η στάση της ήταν:
"Σόρρυ παιδιά, δεν μπορούμε να το κάνουμε ακόμα, λόγω πολιτικού κόστους, βάσης ψηφοφόρων και παπάδων. Κυνηγήστε το εσείς δικαστικά αν θέλετε κι εμείς μπορεί να το κάνουμε αργότερα."
Διαφωνώ κάθετα με τη στάση αυτή, αλλά αν μη τι άλλο ξέρεις με τι έχεις να κάνεις και οργανώνεις με βάση αυτά τα δεδομένα τις κινήσεις σου.

Ο συνασπισμός όμως μας πουλούσε φύκια για μεταξωτές κορδέλες τόσο καιρό, εμείς του δώσαμε την ψήφο μας, απ' ό,τι φαίνεται όλος ο αγώνας επικεντρώθηκε στον πολιτικό γάμο που ο συν μας διαβεβαίωνε ότι στηρίζει και ότι θα τελέσει μέσω των δημάρχων του και τελικά αφού χάθηκε πολυτιμότατος χρόνος κόπος μας ανακοινώνει ότι οι δήμαρχοι που επηρεάζει (πώς ακριβώς τους επηρεάζει τελικά; ) αρνούνται να τους τελέσουν και όλος ο αγώνας καταλήγει σε φιάσκο.

Δηλαδή τόσο καιρό βασιζόμασταν σε εντελώς λάθος δεδομένα με αποτέλεσμα τώρα να βρισκόμαστε σε πολύ αρνητικό σημείο.

Το πασόκ από την άλλη προεκλογικά έλεγε "εγώ μπορώ και θα φέρω έτοιμο σχέδιο νόμου για σύμφωνο συμβίωσης ανεξαρτήτως φύλου, αλλά για πολιτικό γάμο προς το παρόν δεν το συζητάω και για να διευκολυνθώ να περάσω το σύμφωνο θα απαγορεύσω τις υιοθεσίες με βάση το σύμφωνο".
Επίσης έντιμη στάση, άλλο που τότε πολλοί το έβρισκαν λίγο.


Πλέον, πολύ δύσκολα θα βρεθούν δήμαρχοι για να κάνουν τους γάμους που θέλουμε, πολύ δύσκολα η νδ θα φέρει το σύμφωνο χωρίς αποκλεισμό ομόφυλων ζευγαριών και πλέον το μόνο πεδίο δράσης που μας απομένει είναι οι προσφυγές για τη συνταγματικότητα του αποκλεισμού μας.

Περαστικά μας...

gay super hero said... 11 April 2008 at 17:34  

I hate to say I told you so.

Παιδιά μπορεί να κατηγορείτε τον Συνασπισμό όσο θέλετε, αλλά δεν βγήκε ο Συνασπισμός να δηλώσει ότι θα πραγματοποιήσει πολιτικούς γάμους. Άλλοι βγήκαν να ανακοινώσουν γάμους στο όνομα του Συνασπισμού.

Δυστυχώς οι κινήσεις εντυπωσιασμού για τα μάτια των καναλιών δεν επαρκούν. Δυστυχώς χρειάζεται σοβαρή και σκληρή δουλειά και όχι πυροτεχνήματα. ΄Αμα θέλουμε ένα κόμμα να μας υποστηρίζει, θα πρέπει να τους προσεγγίσουμε σοβαρά και όχι να προσπαθήσουμε να εκβιάσουμε τη στήριξή τους μέσω ανακοινώσεων.

gay super hero said... 11 April 2008 at 17:53  

Ελπίζω τώρα που μας τελείωσε το θεματάκι του γάμου, να ασχοληθούμε λίγο σοβαρότερα με την πολιτική μάχη που πρέπει να δώσουμε για το σύμφωνο συμβίωσης. Και να πάψουμε να δίνουμε τόση σημασία στις υποσχέσεις που μας ψιθυρίζουν οι πολιτικοί κεκλεισμένων των θυρών.

Αντί λοιπόν να στέλνουμε γράμματα στο εξωτερικό ότι όλα πάνε καλά στην Ελλάδα και τα καταφέρνουμε περίφημα, καλό θα ήταν να προσπαθήσουμε να εκθέσουμε την κυβέρνηση στην Ευρώπη για τη στάση της.

stassa said... 12 April 2008 at 04:13  

Πάει κι αυτό; Πάμε πάλι πίσω στο "ως πότε παλληκάρια";

stassa said... 12 April 2008 at 05:08  

Να ρωτήσω κάτι; Από νομικής άποψης, πόσο ακριβώς στέκει η προσπάθεια για φουλ γάμο;

Ρωτάω γιατί ξαναδιάβασα ετούτο το ποστ,
εκεί που λέει, για τη συνταγματικότητα του γάμου μεταξύ ομοφυλόφιλων:

παραδοσιακά, η νομική θεωρία λέει οτι ο γάμος δεν πρέπει να αντίκειται στα χρηστά ήθη και ως παράδειγμα αναφέρεται το αδύνατο του γάμου ανάμεσα σε πρόσωπα του ίδιου φύλου.

Και βρήκα και κάτι αποσπάσματα από την Ευρωπαϊκή συνθήκη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, για το γάμο:

Άρθρο 12: Γάμος και η οικογένεια.

Άντρες και γυναίκες σε ηλικία γάμου έχουν το δικαίωμα να παντρεύονται και να ιδρύουν οιγκογένεια, σύμφωνα με τους νόμους της χώρας τους που ορίζουν την άσκηση αυτού του δικαιώματος.

Οπότε, αν οι νόμοι της χώρας απαγορεύουν, ή ερμηνεύεται οτι απαγορεύουν, το γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων, κι η Ευρώπη δεν θα σταθεί στο πλευρό μας. Μήπως είναι καλύτερα να πάμε για Σύμφωνο; Μη με φάτε, ρωτάω σε επίπεδο στρατηγικής κι έτσι. Κι εγώ με το γάμο είμαι, αλλά μήπως δεν προχώρησε το θέμα γιατί δεν γίνεται;

stassa said... 12 April 2008 at 05:08  
This comment has been removed by the author.
les_boi said... 12 April 2008 at 12:56  

εγω δεν κατάλαβα τι έπαιξε ακριβως με ΣΥΝ και δημάρχους του αλλά θα συμφωνήσω με τον tmb ότι όταν ανεβάζεις απο τη μια μέρα στην άλλη 18% γίνεσαι και πιο συγκρατημένος και τη γράφεις λίγο την "ισότητα" προκειμένου να βρεις πελάτες ...
anyway συμφωνώ επίσης με τον gay super hero πως τα πυροτεχνήματα ήταν λάθος απο την αρχή και απλή κίνηση εντυπωσιασμού και σόρρυ αλλα μου φαίνεται και λίγο γελοίο το απειλητικό ύφος της ΟΛΚΕ ότι θα απευθυνθεί και αλλού πολιτικά...είναι τόσοι πολλοί πρόθυμοι να τη στηρίξουν...το θέμα είναι να μην βασίζεσαι σε κανένα,όσο δύσκολο κι αν είναι για τα δεδομένα της Ελλάδας ...
και ναι τα μέτρα για το σύμφωνο είναι αντισυνταγματικά κι ο νομικός δρόμος μέσω ευρωπαικών οργάνων είναι καλό μέσο

Anonymous said... 12 April 2008 at 17:56  

Διερωτώμαι ποιός θα μπορούσε σε μιά τέτοια ιστοσελίδα να υπερασπίζεαι ένα κόμμα που επι δύο χρόνια επιμένει να λέει πως "με το υπέρχον νομικό πλαίσιο, είναι δυνατόν να γίνει πολιτικός γάμος μεταξύ ομοφύλων", και όταν καλείται να τον κάνει, λέει πως δεν είπε ποτέ ότι θά κάνει τέτοιο γάμο, και ότι δεν είναι κόμμα συγκεντρωτικού τύπου ώστε να επιβάλλει στους δημάρχους του το τι να κάνουν.

Η ΟΛΚΕ πολύ σωστά έπρεπε να ξεκαθαρίσει αυτή τη ροζ θολούρα του ΣΥΝ.

Η οδός των δικαστηρίων είναι η μόνη που μένει, και αυτό το γωρίζει τόσο ο "ανυποψίαστος" Συνασπισμός, όσο και η ΟΛΚΕ.

Ο πολιτικός εμπαιγμός του ΣΥΝ, εκτός απο το να τον εκθέτει στα μάτια μας, δεν αλλάζει κάτι στην πορεία και τη στρατηγική της ΟΛΚΕ.

Τόσο στο θέμα του πολιτικού γάμου όσο και το θέμα του σύμφωνου ελεύθερης συμβίωσης, όταν έλθει στη βουλή, η ΟΛΚΕ σε συνεργασία και συνεννόηση τόσο με τα διεθνή συλλογικά όργανα των lgbt, όσο κσι με τις αρμόδιες αρχές του κράτους και βέβαια με τις οργανωμένες δυνάμεις της κοινωνίας των πολιτών θα κάνει εκείνο που συλλογικά και δημοκρατικά θα αποφασίσει.

revqueer said... 13 April 2008 at 08:55  

Με εκφράζει πλήρως η στάση του super hero.

Anonymous said... 13 April 2008 at 10:37  

Αντιγράφω απόσπασμα από ανακοίνωση του τμήματος δικαιωμάτων του Συνασπισμού που δημοσιεύτηκε στις 15/3/2008 στο site GayWorld.gr

"Σε αυτά τα πλαίσια, το Τμήμα Δικαιωμάτων υποστηρίζει τις δημοσιοποιημένες πρωτοβουλίες μελών της Ομοφυλοφιλικής και Λεσβιακής Κοινότητας Ελλάδας να τελέσουν πολιτικό γάμο καθώς, μάλιστα, πιστεύει ότι το υπάρχον νομικό πλαίσιο για τον πολιτικό γάμο επιτρέπει τους γάμους ομοφύλων."

Τα συμπεράσματα δικά σας.

ο δείμος του πολίτη said... 15 April 2008 at 07:37  

Τώρα αν πω ότι την πατήσατε (θα θεωρηθώ κακεντρεχής;) Νομίζω ότι σκόρπιες ιδέες και θέσεις που ακούγονταν και διαδίδονταν από επίσημα χείλη, δέθηκαν σχοινί-κορδόνι ότι θα περάσουν γραμμή σε όλους. Ξεχάσατε όμως ότι η φήμη κυκλοφορεί γρηγορότερα από την ουσία και πως ζώντας ορισμένα στελέχη του ΣΥΝ στην ίδια συντηρητική κοινωνία, θα είχαν ανάλογες αντιδράσεις (καλύτερες βέβαια, πιο προοδευτικές φυσικά, αλλά πάντα στην ίδια αναλογία).

Όναρ said... 16 April 2008 at 21:41  

Εμείς πάντως αρχίζουμε να σκεφτόμαστε πολύ σοβαρά να μεταναστεύσουμε..η ζωή στην Ελλάδα έχει γίνει ανυπόφορη από όλες τις πλευρές..Κρίμα..

stassa said... 27 April 2008 at 21:08  

Χρόνια πολλά κι ό,τι επιθυμείς να σε βρεί και να το βρείς!!! Χριστός Ανέστη!

Πού είσαι; Γράψε τίποτα βρε!

Post a Comment