Ευτυχώς, ακολούθησε δελτίο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ

Και τα είπε καλά! Διαβάστε και αρχίστε να αναιρείτε (κι εγώ μαζί) κάποια από όσα σχολιάσαμε στο προηγούμενο ποστ.

[Και συγχωρέστε με για την απουσία μου και τα αναπάντητα σχόλια, αλλά έχουν συμβεί και συμβαίνουν πάρα πολλά πράγματα στη ζωή μου αυτή τη στιγμή συν το ότι άρχισα να ξαναδουλεύω και άλλα πιο όμορφα, αλλά και αγχωτικά. Τελοσπάντων, ελπίζω σύντομα, νά'χουν μπει όλα αυτά σε ένα σχετικό πρόγραμμα και να επιστρέψω στο βλόγκειν, γιατί μου έλειψε και γιατί έχουμε να πούμε ακόμα πάρα πολλά και να κάνουμε περισσότερα.]

Αθήνα, Ελλάδα 16/10/2007 15:27 (ΣΥΝ )

(Ξένη δημοσίευση)- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ- ΣΥΝ - Ανακοίνωση για διακρίσεις απέναντι στους ομοφυλόφιλους

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Γραφείο Τύπου του ΣΥΝ διευκρινίζει τη θέση του κόμματος, σε ότι αφορά τις διακρίσεις απέναντι σε άτομα με ομοερωτικό προσανατολισμό, ύστερα από σχετικό αίτημα ομοφυλοφιλικών οργανώσεων:

Εκφράζουμε την στήριξή μας σε κάθε προσπάθεια αντιμετώπισης κάθε είδους διακρίσεων απέναντι σε άτομα με ομοερωτικό προσανατολισμό.

Θέλουμε να κατοχυρωθεί στη χώρα μας, όπως σε μια σειρά χώρες της Ε.Ε. (Βέλγιο, Ολλανδία, Μ. Βρετανία, Ισπανία κ.λπ.), σε πολιτείες των ΗΠΑ κ.α., η ελευθερία του σεξουαλικού προσανατολισμού. H κατοχύρωση του δικαιώματος της συμβίωσης ατόμων του ίδιου φύλου, με τη μορφή του πολιτικού γάμου και η ταυτόχρονη αναγνώριση του συνόλου των δικαιωμάτων που ισχύουν για τα ετερόφυλα ζευγάρια (περιουσιακά, φορολογικά, κληρονομικά, συνταξιοδοτικά κ.λπ.).

Πιστεύουμε ότι πρέπει να καταργηθεί το άρθρο 347 του Ποινικού Κώδικα ως ρατσιστικό, να διευρυνθεί ο ν. 927/1979 (αντιρατσιστικός) ώστε να περιλαμβάνεται ρητά ο σεξουαλικός προσανατολισμός και η ταυτότητα του κοινωνικού φύλου, καθώς επίσης να διευρυνθεί ο ν. 3304 για την εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης.

H αντιρατσιστική διαπαιδαγώγηση των πολιτών είναι πρωτίστως υποχρέωση της πολιτείας και των κοινωνικών φορέων, μέσα από νομοθετική κατοχύρωση, από εκπαιδευτική σχολική παρέμβαση, κοινωνικό έλεγχο, παρέμβαση φορέων όπως ΕΣΡ και ΜΚΟ.

Σχετικά με το ζήτημα της υιοθεσίας, θεωρούμε ότι, αφού λάβουμε υπ΄όψιν τη διεθνή εμπειρία, πρέπει να ανοίξει μια ευρύτατη συζήτηση στην ελληνική κοινωνία, με την συμμετοχή ασφαλώς και των άμεσα ενδιαφερομένων ομοφυλοφιλικών οργανώσεων, πριν ληφθεί οποιαδήποτε απόφαση. Άλλωστε το θέμα της υιοθεσίας και για τα ετερόφυλα ζευγάρια χρειάζεται επανεξέταση, γιατί με τον τρόπο που διακανονίζεται από την ισχύουσα νομοθεσία, δημιουργεί πολλά εμπόδια και προβλήματα για τους ενδιαφερόμενους.

16/10/2007 TO ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

σας προ(σ)κάλεσε ηQueerdom Στις 12:24  

9 από εσάς αποδεχθήκατε την πρό(σ)κληση λέγοντας...:

Unknown said... 21 October 2007 at 13:13  

Ωραία και καλά τα λέει ο Σύριζα αλλά και πάλι η θέση του δεν είναι "ολα ή τίποτα". Το θέμα της υιοθεσίας παραμένει στον "διάλογο". Και φυσικά για τις θέσεις του Ψαριανού δεν γίνεται κουβέντα.
Όσο για την ισότητα μεταξύ πολιτικού και θρησκευτικού γάμου σε επίπεδο κοινωνικής αποδοχής μπορώ να διαβεβαιώσω από προσωπική πείρα ότι απλά δεν υπάρχει.

Καλή αρχή και πάλι με όλα :)

Anonymous said... 21 October 2007 at 13:18  

Καλῶς ἐπέστρεψες Queerdom. Κατὰ τὰ ἄλλα, συμφωνῶ μὲ τὸν προλαλήσαντα, δὲν νομίζω ὅτι ἔχουμε τίποτε νὰ ἀναιρέσουμε. Ἁπλὰ ὁ Συνασπισμὸς καταλαβαίνει σιγὰ-σιγὰ πόσο δύσκολο εἶναι νὰ κρατᾶ ἱκανοποιημένα ὅλα τὰ ἑτερόκλητα στοιχεῖα ποὺ μάζεψε γιὰ νὰ μπεῖ στὴ Βουλή.

Queerdom said... 21 October 2007 at 13:29  

Ευχαριστώ πολύ και τους 2 σας.
Θα προσπαθήσω να επιστρέψω όντως.

@tomboy: Πάντως ο αδερφός μου που παντρεύτηκε με πολιτικό γάμο, ουδέποτε αντιμετώπισε οποιοδήποτε πρόβλημα. Το θέμα της υιοθεσίας θα παραμείνει σε διάλογο για χρόνια νομίζω..Λογικό μου ακούγεται, τουλάχιστον υποστηρίζεται ο γάμος κι όχι το σύμφωνο συμβίωσης.

@gordongr: Όσο το καταλαβαίνει όμως, τόσο θα προσπαθεί :)

Νίκος said... 21 October 2007 at 15:15  

Μια παρατήρηση σε ό,τι αφορά το «σύμφωνο συμβίωσης» σε σχέση με τον πολιτικό γάμο: Ζω στη Σουηδία, όπου το σύμφωνο συμβίωσης είναι μια επιλογή που προσφέρεται σε ετερόφυλα και ομόφυλα ζευγάρια, και ανεξαρτήτως της σύνθεσης του ζευγαριού, επιτρέπει την υιοθεσία.

Για τον ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. καταδικάζει ή όχι τις δηλώσεις Ψαριανού, η απάντηση είναι σε δελτίο τύπου της ΕΟΚ:

----------------------------------------

Αθήνα, Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18.10.07, συνάντηση της Ελληνικής Ομοφυλοφιλικής Κοινότητας με τον Πρόεδρο του Συ.Ριζ.Α, κο Αλέκο Αλαβάνο.

Στην συνάντηση συζητήθηκαν κυρίως το θέμα του πολιτικού γάμου ομοφύλων και της ομογονεϊκότητας, καθώς και το θέμα που προέκυψε με τις δηλώσεις του βουλευτή κου Ψαριανού.

Ο Πρόεδρος του Συ.Ριζ.Α., κατ' αρχήν μας έκανε γνωστό ότι σε συνεδρίαση της Κεντρικής Γραμματείας του Συνασπισμού, έθεσε το θέμα του πολιτικού γάμου ομοφύλων την Τρίτη 16.10.07, η οποία κατά πλειοψηφία αποφάσισε υπέρ του πολιτικού γάμου. Μας ανέφερε δε, ότι θα πρέπει αυτή η απόφαση να περάσει και από τα όργανα του Συ.Ριζ.Α. προς επικύρωση.

Ως προς το θέμα της ομογονεϊκότητας, ο Πρόεδρος του Συ.Ριζ.Α., επαναδιατύπωσε την θέση του κόμματος για διάλογο πάνω στο θέμα, προτείνοντας την διοργάνωση ημερίδων και την συνεργασία, ωστόσο ήταν εμφανές ότι για τον Συ.Ριζ.Α. το θέμα της ομογονεϊκότητας είναι αποσυνδεμένο από αυτό του πολιτικού γάμου ομοφύλων. Η Ελληνική Ομοφυλοφιλική Κοινότητα στο θέμα το πολιτικού γάμου ομοφύλων και της ομογονεϊκότητας εξήγησε την πάγια θέση της ότι αυτά τα δύο θέματα συνδέονται άρρηκτα, ενώ κατέθεσε την πλήρη ατζέντα των διεκδικήσεών της.

Για το θέμα που ενέκυψε με τις δηλώσεις του βουλευτή κου Ψαριανού, o Πρόεδρος κος Αλαβάνος, αναγνώρισε ότι η αντίδραση μας στις δηλώσεις του βουλευτή του Συ.Ριζ.Α., ήταν δίκαιη.

Επίσης συζητήθηκε η ανάγκη της επέκτασης των νόμων 3304/05 και 927/79 στα οποία ο Πρόεδρος του Συ.Ριζ.Α. συμφώνησε.

Έγινε δε ενημέρωση του Προέδρου του Συ.Ριζ.Α. για το θέμα του Ιρανού γκέι μετανάστη που αναγνωρίζεται με το όνομα Άλεξ, ο οποίος αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο απέλασης στο Ιράν, σε μια χώρα που απαγχονίζει τους ομοφυλόφιλους και, υποσχέθηκε ότι θα κινήσει το θέμα πολιτικά.

Η Ελληνική Ομοφυλοφιλική Κοινότητα (ΕΟΚ) κατάθεσε και γραπτώς όλα τα παραπάνω στον Πρόεδρο του Συ.Ριζ.Α., Κο Αλαβάνο, ζητώντας την επίσης γραπτή απάντηση μέσω του Γραφείου Τύπου.


Το Δ.Σ. της Ελληνικής Ομοφυλοφιλικής Κοινότητας (ΕΟΚ)

The Motorcycle boy said... 21 October 2007 at 20:34  

queerdom μου, για πες στον αδελφό σου να πάει να βαφτίσει κανένα παιδί σε εκκλησία σαν νονός, (γιατί η ονοματοδοσία σε δημαρχείο έχει συνδεθεί με παιδιά "αγνώστου πατρός" και θα είναι στίγμα για το παιδάκι στο σχολείο) και τότε θα δεις πως υπάρχει πρόβλημα με τον πολιτικό γάμο.
Μου κάνει εντύπωση -λέει ο ΣΥΡΙΖΑ πως υποστηρίζει τον πολιτικό γάμο με οτι αυτός συνεπάγεται. Ε, μα ο πολιτικός γάμος συνεπάγεται και την υιοθεσία!
Εντάξει, δεν διαφωνώ με την πολιτική των σταδιακών αναγνωρίσεων (εγώ πρώτος την επικαλέστηκα), αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ χμμ... τέλος πάντων.

Και τι θα πει οτι ο Αλαβάνος "αναγνώρισε ότι η αντίδραση μας στις δηλώσεις του βουλευτή του Συ.Ριζ.Α., ήταν δίκαιη"; Δηλαδή, καλά τα λέτε, δίκιο έχετε, άντε γαμηθείτε τώρα; Αν ήταν δίκαια η αντίδραση δεν θα έπρεπε να λάβει μέτρα κατά του βουλευτή του; Αλλιώς μιλάμε μόνο για μιλάμε και να μη χάσουμε ψήφους.

Υ.Γ.: Ρίξε μια ματιά στο Κουσούρι -έχει όλο το βίντεο με τις δηλώσεις Ψαριανού. Εκεί θα δεις πως αυτά που είπε για τους ομοφυλόφιλους ήταν πταίσματα μπροστά σε αυτά που είπε γενικότερα. Ειλικρινά μιλάω -ο άνθρωπος είναι καραγκιοζάκος φασιστικών αποχρώσεων. Αν το λέγατε στον Αλαβάνο, θα αναγνώριζε πως έχετε δίκιο και θα εξακολουθούσε να χαϊδεύει τον τηλεοπτικό Μαϊντανό (συγνώμη Ψαριανό) του.

gay super hero said... 21 October 2007 at 23:36  

Νομίζω όρτι η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ είναι καλοδεχούμενη, κινείται στην σωστή κατεύθυνση και είναι πολύ θετικό ότι για πρώτη φορά ένα κοινοβουλευτικό κόμμα αναφέρεται στον πολιτικό γάμο. Βεβαίως ο πολιτικός γάμος περιλαμβάνει και το δικαίωμα της υιοθεσίας (όπως πολύ σωστά επισημάνθηκε) και αυτός είναι ο πραγματικός λόγος για τον οποίο τόσοι πολιτικοί διστάζουν να τον υποστηρίξουν δημόσια. Τώρα ως προς τη "κοινωνική" διαφορά μεταξύ πολιτικού - θρησκευτικού γάμου αυτό είναι μια τελείως παρελκυστική συζήτηση. Ούτε μπορεί κανένας να υποχρεώσει οποιαδήποτε εκκλησία να συμμετέχει σε τελετές στις οποίες διαφωνεί, ούτε κανένας από μας θα ήθελε να "ευλογούν" τις σχέσεις μας άνθρωποι που μας θεωρούν αμαρτωλούς. Αυτό που επιβάλλεται είναι η πολιτεία να αναγνωρίσει απόλυτη ισονομία σε όλα τα μέλη της. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λογότερο.

Anonymous said... 22 October 2007 at 20:25  

Για όλους θα έπρεπε να ισχύει υποχρεωτικά ο πολιτικός γάμος. Ο θρησκευτικός, δικό τους θέμα, αλλά η πολιτεία θα έπρεπε να αναγνωρίζει μόνο τον πολιτικό.

Anonymous said... 23 October 2007 at 04:48  

ρε αι σιχτίρ πούστηδες


ζορζ

Anonymous said... 23 October 2007 at 15:39  

Ο Περικλής Κοροβέσης βουλευτής του Σύριζα Α΄Αθήνας, συγγραφέας και αντιστασιακός, ανάπηρος από το ένα πόδι από τα βασανιστήρια της Χούντας, δήλωσε στην εκπομπή του Στ.Θεοδωράκη,πως θα υπερασπιστεί στη Βουλή τους ομοφυλόφιλους, τους τραβεστί, τους μετανάστες και κάθε άνθρωπο που καταδιώκεται άδικα από τους μπάτσους και από το σύστημα.

Post a Comment