Μετα-φυλικές σωματικές τροποποιήσεις

Ας μιλήσουμε για τον Ash Crawford... (Το άρθρο "τον" είναι λίγο παραπλανητικό, γιατί ο/η Ash είναι σε κάθε περίπτωση μεταξύ των δύο φύλων, και δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ούτε άντρας ούτε γυναίκα. Πάντως γεννήθηκε γυναίκα, κι εδώ και πολλά χρόνια ζει υπερβαίνοντας τα δύο φύλα. Στο αρχικό Αγγλικό κείμενο που μεταφράζω, αναφέρεται και σαν άντρας και σαν γυναίκα και σαν και τα δύο σε ένα ουσιαστικά. Για λόγους ευκολίας και ελλείψη ανάλογης Ελληνικής ορολογίας, θα αναφέρομαι σε αρσενικό.)


Ο Ash, στα 26 του χρόνια, είναι ένας καλλιτέχνης σωματικών τροποιποιήσεων, καθώς και σεξουαλικά εκδιδόμενος κατ' επιλογή (sex worker στα Αγγλικά). Ζει στην Αγγλία κι έχει ένα παιδί 7 ετών. Πριν από περίπου έξι χρόνια άρχισε να ασχολείται με τα τατουάζ, μετά συνέχισε με τα piercing και τα scarification (δημιουργία ουλών πάνω στο σώμα, σε διάφορα σχέδια και σχήματα) και πριν από λίγο καιρό άνοιξε το πρώτο του στούντιο.

Ως ενήλικας, ο Ash, άρχισε να ενδιαφέρεται πολύ για τις σωματικές τροποποιήσεις που μπερδεύουν τα όρια μεταξύ αρσενικού και θηλυκού. Εδώ και έξι χρόνια τροποποιεί δευτερεύοντα χαρακτηριστικά του φύλου μέσω της χρήσης τεστοστερόνης και πιο πρόσφατα κάνοντας μια διπλή μαστεκτομή. Ο Ash επιδιώκει να κάνει τα πρωτεύοντα χαρακτηριστικά του φύλου όσο πιο διφορούμενα γίνεται, όχι περισσότερο αρσενικά, αλλά αναζητώντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ αρσενικών και θηλυκών χαρακτηριστικών, με το καθένα όσο προφανές είναι το άλλο, με σκοπό την άρνηση των περιοριστικών παραγόντων που έρχονται μαζί με τους παραδοσιακούς ρόλους του φύλου. Σαν μετα-φυλικός (post-gender) άνθρωπος, όπως αυτοχαρακτηρίζεται, θεωρεί αυτή την διαδικασία υγιή και απελευθερωτική και πιστεύει ότι αυτή η οπτική του φύλου με τα χρόνια θα γίνεται όλο και πιο κοινή.

Τελευταία ασχολείται πολύ με τα piercing των γεννητικών οργάνων. Θεωρεί ότι τα γεννητικά του όργανα δεν είναι σύμβολο ούτε της ταυτότητας φύλου του, ούτε της πολιτικής του, αλλά ότι είναι το βασικό σημείο ερωτικής ευχαρίστησης. Ο βασικός λόγος τροποποίησης των γεννητικών του οργάνων μέσω των piercing λοιπόν είναι να του δοθεί η δυνατότητα να αποκτήσει νέες και ενδιαφέρουσες σεξουαλικές εμπειρίες, ερχόμενος πιο κοντά στο σώμα του και νιώθοντας πιο έντονα τα συγκεκριμένα σημεία. Πέρα λοιπόν από αυτά που θα μπορούσαν να θεωρηθούν "κλασικά" (όπως στην κλειτορίδα), έχει piercing πάνω από το ονομαζόμενο g-spot, καθώς και στον τράχηλο της μήτρας. Τα έχει κάνει όλα μόνος του και με τον καιρό έχει αφαιρέσει όσα τελικά δεν του έδιναν την αίσθηση που αποζητούσε.

Ο ίδιος πιστεύει ότι οι άνθρωποι με μετα-φυλική ταυτότητα ή εμφάνιση δεν θεωρούνται αυτόματα transgender, ούτε έχουν κάποιου είδους transgender σωματικές τροποποιήσεις. Ακόμα και μεταξύ των transgender ανθρώπων υπάρχουν πολλά είδη σωμάτων και μυαλών, οπότε δεν θεωρεί ότι κάποιο συγκεκριμένο Χ piercing θα ταίριαζε σε κάποιο άνθρωπο με μια Χ ταυτότητα. Παρόλα αυτά θεωρεί ότι υπάρχουν 1-2 piercings που ίσως να ήταν ιδιαίτερα κατάλληλα για FTM (female to male transgender) ανθρώπους που θέλουν να εκμεταλευτούν στο έπακρο την διογκωμένη από την τεστοστερόνη κλειτορίδα τους.

Θεωρεί ότι η τεστοστερόνη άλλαξε την ανατομία του και κατ'επέκταση την σεξουαλική του ζωή. Νιώθει ότι τώρα είναι σε καλύτερη επαφή με τα γεννητικά του όργανα, ειδικά με την κλειτορίδα του (micro-penis).

Και στην προσπάθεια του να εξηγήσει γιατί κάνει τις σωματικές τροποποιήσεις, αναφέρει πόσο τον ενοχλούσε πάντα το να προσπαθεί να τροποποιήσει το σώμα του για να ικανοποιήσει τα κοινωνικά στάνταρ, αντί τα προσωπικά, αλλά σίγουρα πιστεύει ότι ο καθένας το κάνει διαφορετικούς λόγους.

Συνεχίζει λέγοντας ότι στην κοινωνία μας το πιο σημαντικό πράγμα που κάνει μια γυναίκα με το σώμα της είναι να το τροποποιεί και να το παρουσιάζει με τρόπους που το κάνουν ελκυστικό στους ετεροφυλόφιλους άντρες. Βέβαια οι άνθρωποι δεν το αντιλαμβάνονται με αυτό τον τρόπο και απλά πιστεύουν ότι αυτές οι προσπάθειες έχουν να κάνουν απλά με το να προσέχουμε τον εαυτό μας και να νιώθουμε καλά με το σώμα μας, αν κι ο Ash πιστεύει ότι πολλές από τις προσδοκίες της κοινωνίας είναι ιδιαίτερα περιοριστικές και ετεροσεξιστικές όσο αφορά στο γυναικείο σώμα.

Ακόμα και στο κομμάτι των τατουάζ, τα μεγάλα τατουάζ δεν θεωρούνται θηλυκά, χωρίς να εξετάζεται το ενδεχόμενο αυτή που τα κάνει να μην επιδιώκει την κλασική εικόνα της θηλυκότητας. Ο ίδιος άρχισε να παίρνει τεστοστερόνη σχεδόν αντιδραστικά, γιατί δεν άντεχε άλλο τις επιταγές της κοινωνίας που την ήθελαν όμορφη, θηλυκή, ώστε να την γουστάρουν οι άντρες, και να την πηδάνε αυτοί κι όχι εκείνη και να μην παίρνει λεφτά για αυτό γιατί σε κανέναν δεν αρέσουν οι πουτάνες. Για τον Ash, το να δείχνει επιτηδευμένα πιο αρρενωπός ήταν πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα υπό την έννοια ότι το θεωρούσε ένα μεγάλο οπτικό "Άντε και γαμήσου!" σε μια κοινωνία που ενοχοποιεί τις γυναίκες που δεν είναι νέες, λεπτές, που δεν έχουν μεγάλο στήθος, που έχουν τρίχες κλπ.

Πριν αρχίσει να παίρνει τεστοστερόνη δυσκολευόταν πολύ στις σχέσεις τις με τους ετεροφυλόφιλους άντρες, να δημιουργήσει σχέσεις ισότητας, ενώ αποκτώντας ένα πιο αρρενωπό σώμα ήταν σαν να ξεφεύγει από την υπάρχουσα δυναμική και να ελκύει περισσότερους συντρόφους που είναι πιο ανοιχτοί σε διαφορετικούς τρόπους του σχετίζεσθαι.

Σε μεγάλο βαθμό είχε εσωτερικεύσει πολλά από τα αρνητικά μηνύματα για την θηλυκή αρρενωπότητα (female masculinity) που θεωρείται μη αποδεκτή. Αν και ήταν μια συνειδητή του επιλογή όλη αυτή η αλλαγή και επίτηδες έκανε τον εαυτό του πιο αρρενωπό, υπήρχαν στιγμές που το αποτέλεσμα αηδίαζε ακομά και τον ίδιο. Θεωρεί ότι αυτό που τελικά τον έκανε να επιμείνει στην καινούρια ανδρόγυνη εικόνα του ήταν ότι άλλαξε ο τρόπος που αντιμετωπιζόταν από τους ανθρώπους σε κοινωνικά, ερωτικά και επαγγελματικά πλαίσια. Αν και υπήρχαν αρνητικές αλλαγές, σε γενικές γραμμές οι αλλαγές ήταν θετικές για τον Ash.

Ειδικά στο ερωτικό επίπεδο, όλα άλλαξαν προς το καλύτερο. Άρχισε να προσεγγίζεται από περισσότερους αμφισεξουαλικούς κάθε φύλου, που είχαν μια πιο άμεση προσέγγιση στο σεξ και δεν έμπαιναν σε μια διαδικασία να ρίξουν την διστακτική γυναίκα και σιγά σιγά να επιμείνουν ώστε να καταφέρουν να κάνουν σεξ μαζί της. Ο Ash αυτό το θεωρεί έλλειψη σεβασμού στη γυναίκα, επειδή δεν αναγνωρίζει την πιθανή αμοιβαία επιθυμία της για να κάνει απλά σεξ με έναν άντρα ή με οποιονδήποτε κι ότι είναι το θήραμα που πρέπει να κατακτηθεί κι όχι εκείνη που μπορεί να διεκδικήσει ανοιχτά την σεξουαλική της ευχαρίστηση χωρίς να θεωρηθεί τσούλα. Και σε κάθε περίπτωση για τον Ash, δεν υπάρχει τίποτα κακό με το εφήμερο σεξ, και με το να είσαι τσούλα (άσχετα με το φύλο σου).

Σύμφωνα με τον Ash, το να αυτοχαρακτηρίζεται κάποιος μετα-φυλικός δεν ανήκει σε κανένα σημείο μεταξύ των δύο φύλων, γιατί αυτό θα υπονοούσε ότι υπάρχουν δύο "κανονικά" φύλα μεταξύ των οποίων μπορείς να κινείσαι και η μετα-φυλική ταυτότητα είναι κάπου στο ενδιάμεσο. Το οποίο δεν είναι καν υπάρχον μέρος από μόνο του. Για τον Ash, η βάση της μετα-φυλικής ταυτότητας είναι η συνείδηση ότι τίποτα δεν είναι ουσιαστικά αρσενικό ή θηλυκό παρά μόνο τα γεννητικά όργανα, κι αυτά μπορούν κάποιες φορές να μην είναι καν τόσο ευδιάκριτα κατηγοροποιημένα. Όλα τα υπόλοιπα πράγματα που θεωρούνται αρσενικά ή θηλυκά έχουν να κάνουν με κοινωνικά στερεότυπα και συμβάσεις.

Προφανώς και κάθε κομμάτι της συμπεριφοράς και της εμφάνισης μπορούν να θεωρηθούν ενδεικτικά του φύλου. Όπως για παράδειγμα το μακρύ ή το κοντό μαλλί μπορεί να κατηγοριοποιήσει (απ'έξω τουλάχιστον) έναν ανδρόγυνο άνθρωπο ως άντρα ή γυναίκα. Παρόλα αυτά τα μαλλιά δεν είναι τόσο ενδεικτικά παρά μόνο όταν απουσιάζουν πιο ισχυρές ενδείξης του φύλου. Μπορεί λοιπόν σε γενικές γραμμές τα μακριά μαλλιά να σχετίζονται με τις γυναίκες, αλλά δεν είναι ένα ουσιαστικό κομμάτι του να είσαι γυναίκα.

Η μετα-φυλική ταυτότητα έχει να κάνει με την επιλογή να απέχεις από τη σύμβαση του φύλου.

*Πηγή: www.bmezine.com. Ολόκληρη την συνέντευξη θα την βρείτε εδώ.


σας προ(σ)κάλεσε ηQueerdom Στις 16:54  

19 από εσάς αποδεχθήκατε την πρό(σ)κληση λέγοντας...:

les_boi said... 29 August 2007 at 04:29  

το φύλο είναι αδιαμφισβήτητα κοινωνικό κατασκεύασμα σε όλο το φάσμα της έννοιας , το θέμα είναι αν και κατα πόσο χρειάζεται να υποβληθεί κανείς σε τόσες σωματικές μεταμορφώσεις προκειμένου να νιώσει την αποδέσμευση απ'τους περιορισμούς αυτού του κατασκευάσματος , θεωρώ πως σίγουρα χρειάζεται πολύ θάρρος και "τρέλα"...πάντως στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι μόνο προσωπική επιλογή γιατι ο τύπος που αναφέρεις στο ποστ μένει στην Αγγλία(το λέω αυτό γιατι διάβαζα πριν για το Ιραν) , αν το δούμε δηλαδή λίγο πιο συνολικά το κοινωνικό δεν αποδιώχνεται ποτε απο πάνω μας , πάντα έστω και λιγότερο φανερα θα φτάνουμε μέχρι εκεί που μας αφήνει η κοινωνία , ακριβώς γιατι με τη γεννηση μας μπαίνουμε στη διαδικασία "προγραμματισμού" απ'αυτή...anywayz πολυ ενδιαφέρον ποστάκι , glad ur back queerdom:-)

Queerdom said... 29 August 2007 at 05:04  

@les_boi: Γεια σου..glad i'm back 2 :) Το ποσοτικό θέμα στις σωματικές μεταμορφώσεις υποθέτω κάνει μια διαφορά, αλλά η αλήθεια είναι ότι όντως υποβαλόμαστε σε αυτές έτσι κι αλλιώς και δεν είναι και "δικές" μας (πχ. δίαιτες, πλαστικές επεμβάσεις κλπ). Από εκεί και πέρα έχεις δίκιο, δεν θα έφτανε ποτέ ο τυπάκος από την Αγγλία στο ίδιο σημείο, αν ζούσε στο Ιράν...Από την άλλη μην ξεχνάμε τις ακραίες κοινωνικά επιβαλλόμενες σωματικές τροποποιήσεις διαφορετικών κοινωνιών, είτε μιλάμε για πιάτα στα χείλη, για δαχτυλίδια στο λαιμό, για κορσέδες στη μέση παλιότερα, για δέσιμο των ποδιών των γυναικών στην Κίνα, για κλειτοριδεκτομές σε διάφορα Μουσουλμανικά κράτη της Αφρικής κλπ. Η ιδέα της σωματικής τροποποίησης λοιπόν δεν είναι δυτικό φαινόμενο σε καμία περίπτωση (προφανώς ούτε τα τατουάζ, ούτε τα piercing), αλλά η χρήση της με αυτό τον τρόπο του αυτοπροσδιορισμού, δείχνει να είναι.

Anonymous said... 29 August 2007 at 05:56  

Ή τους χαλκαδες στο λαιμο σε καποιες φυλες στην Αφρικη που θεωρειται ομορφος ο "ψηλος" λαιμος.
Δεν θα παρω και ορκο εαν ηταν σε φυλες ή σε καποιο κρατος, αλλα θυμαμαι πολυ καλα πως τις αρχιζανε απο μικρες, και οσο πηγαινε προσεθεταν χαλκαδες για μεγαλυτερη επιμηκυνση.

Σορρι για το off topic, αλλα ανατριχιασα με αυτο το piercing στο σημειο G, και ακομα χειροτερα, σε αυτο στον τραχηλο! Ιιιχχ.

nosyparker said... 29 August 2007 at 10:14  

"Συνεχίζει λέγοντας ότι στην κοινωνία μας το πιο σημαντικό πράγμα που κάνει μια γυναίκα με το σώμα της είναι να το τροποποιεί και να το παρουσιάζει με τρόπους που το κάνουν ελκυστικό στους ετεροφυλόφιλους άντρες."

Με συγχωρείς, αλλά χαλάστηκα με αυτό το συγκεκριμένο. Πολύ σεξιστική θεώρηση! Αυτός δηλαδή άλλη δουλειά δεν έχει να κάνει;
Κατά τ' άλλα βρήκα το άρθρο πολύ ενδιαφέρον.

Unknown said... 29 August 2007 at 11:50  

Ναι, το piercing στα εν λόγω σημεία μου κάνει πολύ ιιιιιχ!

Αλλά αν σκεφτώ πόσες γυναίκες ποτίζουν με καρκινογόνες βαφές το κεφάλι τους για να καλύψουν τα λευκά τους μαλλιά, (δηλαδή να γίνουν πιο ελκυστικές, να κρύψουν σήμαδια γήρανσης, ουσιαστικά πράξεις για άλλους και όχι για τις ίδιες), πιο υγιές μου φαίνεται που ο συγκεκριμένος άνθρωπος επιδιώκει μεγαλύτερη σεξουαλική ευχαρίστηση πρώτα από όλα για την πάρτη του.

Αν σκεφτείς πόσο χρόνο περνά μια μέση γυναίκα για βάψιμο μαλλιών, αποτριχώσεις, ανάγνωση περιοδικών μόδας,δίαιτες, μακιγιάζ κ.α. συνειδητοποιείς ότι αποτελεί όντως σημαντικότατο μέρος της ζωή της η τροποποίηση της σε κάτι διαφορετικό.

Προσωπικά οι συγκεκριμένες μετα-φυλικές σωματικές τροποποιήσεις μου φαίνονται αρκετά extreme (ίσως γιατί του Ash εμπεριέχουν πόνο) αλλά εγώ δεν αντιμετωπίζω τόσα προβλήματα με την σεξουαλική μου ταυτότητα αφου ανήκω στους (μη χέσω) "normal". Και εμείς οι "normal" πέρα από την δυσκολία που έχουμε να κατανοήσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ομοφυλόφιλος, σπανίως αντιλαμβανόμαστε τις δικές μας καταπιέσεις που τρώμε αφού μας έχουν περάσει στερεοτυπικά (π.χ.άντρας=γουρούνι=γαμιάς γυναίκα=γάμος=παιδιά.

Αν δε κάνω λάθος αυτό με τους κρίκους στο λαιμό γίνεται στη Βιρμανία.

Επέστρεψες δυναμικότατα κυρία Queerdom μας :)

et go home said... 29 August 2007 at 12:29  

Δε νομίζω ότι μια γυναίκα ή και ένας άντρας που βάφει τα μαλλιά της/ του το κάνουν κατά βάση για τους άλλους- μάλλον το κάνουν για τον εαυτό τους. Το ίδιο και για πλαστικές κλπ. Για να βλέπουν τον εαυτό τους νεότερο/ομορφότερο.
Τώρα στην τελική αυτός ο τυπάκος μας λέει ότι ένα από τα καλύτερα που προέκυψαν από όλα αυτά ήταν ότι γκομένιζε με μεγαλύτερη ευκολία.
Νομίζω και αυτό που ονομάζουμε μέση γυναίκα αφού υποβληθεί σε μια αντίστοιχη διαδικασία στο ίδιο αποτέλεσμα θα φτάσει, στο να γκομενίζει πιο εύκολα.
(Και μέσω αυτού του αποτελέσματος ή και πριν από αυτό και οι 2 αισθάνονται καλύτερα με τον εαυτό τους, οπότε δεν τα εξετάζουμε)
Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος γιατί είναι ο ένας καλύτερος από τον άλλο?

The Motorcycle boy said... 29 August 2007 at 14:40  

Το κλειδί του συγκεκριμένου άρθρου, είναι, κατά τη γνώμη μου το κομμάτι εκείνο που αναφέρει οτι πολλές επεμβάσεις τελικά δεν είχαν θετικά αποτελέσματα για τον ίδιο, αφού δεν συνέβαλλαν στην ικανοποίησή του -οπότε τις κατάργησε. Εννοώ πως ότι κάνεις για την προσωπική σου ικανοποίηση είναι καλώς καμωμένο. Δεν υπάρχει λόγος να μην εξερευνήσεις τα όρια της προσωπικής σου απόλαυσης (αρκεί να μην βλάπτεις τον άλλο). Από την άλλη πλευρά -ότι κάνεις καταναγκαστικά είναι σπανίως σωστό (κοινώς "πεταμένα λεφτά").
Δεν έχω πρόχειρο ορισμό του σεξισμού αλλά ξέρω πως ο πουριτανικός φεμινισμός είναι το ίδιο αισχρός με την ποταπή φαλλοκρατία.
Ο άντρας=γουρούνι=γαμιάς της αποπάνω.

Υ.Γ.: Μπορεί να είναι άσχετο με το θέμα (και προφανώς δεν έχω σκοπό να αποπροσανατολίσω την θεματολογία του ποστ σου), αλλά βρε queerdom διαφωνώ με το μπανεράκι σου περί μικρών κομμάτων. Με το ολιγαρχικό εκλογικό σύστημα που ισχύει (ενισχυμένη αναλογική) το ποσοστό των κομμάτων που δεν μπαίνουν στη βουλή μοιράζεται (ανάλογα με το εκλογικό ποσοστό που κατέλαβαν) στα δυο μεγάλα κόμματα. Το ίδιο ισχύει και με το ποσοστό που περισσεύει από τα μικρά κόμματα αν αφαιρεθεί το ποσοστό που τους εξασφαλίζει κάποιες έδρες. Άσε που τα μικρά κόμματα εντός βουλής έχουν δείξει μέχρι τώρα μια διάθεση άνευ όρων συνεργασίας με τους μεγάλους προκειμένου να βγει αυτοδύναμη κυβέρνηση. Άρα λοιπόν, σύμφωνα με όσα προτείνεις, ψήφος στα μικρά κόμματα καταλήγει να είναι (στις περισσότερες των περιπτώσεων) ψήφος για τα μεγάλα κόμματα. Αισχρό, αντιδημοκρατικό, τρομακτική νόθευση της λαϊκής βούλησης -προφανώς. Αλλά έτσι ορίζει το ίσχύον σύστημα.

Unknown said... 29 August 2007 at 14:52  

Δυστυχώς δεν τα καταφέρω να αποτυπώσω ακριβώς αυτό που θέλω. Προσπαθώ απλά να εξηγήσω ότι αρχικά το piercing στην κλειτορίδα το θεωρώ απεχθέσταστο, ίσως επικίνδυνο και φυσικά επώδυνο και μόνο ένας τρελός θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο. Μετά όμως συνειδητοποιώ ότι αυτή η τροποποίηση που εγώ αρχικά καταδικάζω είναι μια πράξη που πιθανόν να φέρνει μεγαλύτερη σεξουαλική ευχαρίστηση(όχι αισθητική) και είναι απαλλαγμένη από τα συνήθη στερεότυπα (30χρονη με λευκά μαλλιά δε γίνεται). Άρα είναι μια πράξη συνειδητή και όχι επηρεασμένη. Σε αντίθεση με την 16χρονη που κάνει εξαντλητικές δίαιτες για να γίνει από 60κιλά, 50 και ας είναι 1.70 και νομίζει ότι έτσι θα είναι ομορφότερη. Άρα σαν τελικό αποτέλεσμα βρίσκω πιο λογικές τις τροποποιήσεις του Ash από τις δικές μου καθημερινές που μου επιβάλλονται πολλές φορές ασυνείδητα.

Queerdom said... 29 August 2007 at 19:59  

@deeona: Δεν ήταν και οφ τόπικ..Εγώ πάλι δεν το βρίσκω τόσο ανατριχιαστικό, δεν ξέρω γιατί..Τι να πω..Αναρωτιέμαι με τον εαυτό μου ώρες ώρες..

@nosyparker: Αυτός θεωρεί ότι οι γυναίκες υποτάσσονται σε μια ετεροσεξιστική αισθητική και υποβάλλουν τον εαυτό τους σε διάφορες μετατροπές. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι σεξιστής ένας τέτοιος άνθρωπος, αλήθεια..

@tomboy: Γεια σου :) Καλώς σας βρήκα..Νομίζω δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με όσα λες.

@et: Γιατί ο τυπάκος κάνει μια συνειδητή υπέρβαση του φύλου και δεν λέει μόνο ότι γκομενίζει καλύτερα, αυτό απλά είναι το αποτέλεσμα στο ερωτικό κομμάτι. Και δείχνει κανείς νεότερος/ομορφότερος, για να αρέσει..Ο τυπάκος δεν νομίζω ότι ακολουθεί αυτή την αισθητική την mainstream σε κάθε περίπτωση και σίγουρα όχι τόσο ασυνείδητα όσο το κάνουν πολλές και πολλοί.
Λίγο αντιδραστικό μας βγήκες σήμερα; Ε; Ε; :)

@ΤΜΒ: Δεν θα διαφωνήσω στο σχολιασμό του πουριτανικού φεμινισμού, καθόλου...

Όσο για το άλλο θέμα, είναι μια συζήτηση που δεν ανήκει εδώ, το μπάνερ μέχρι να σου βρω τα αντεπιχειρήματα μαζεμένα, το αφαίρεσα ;)

@προς όλες/όλους: Άνθρωποι σαν τον Ash κάνουν μια πολιτική δήλωση με τις σωματικές τροποποιήσεις που επιλέγουν και μόνο και μόνο για αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία η πράξη τους.

ds said... 29 August 2007 at 19:59  

Νομίζω αξίζουν συγχαρητήρια σε άτομα που έχουν το θάρρος να κάνουν τέτοιες τροποποιήσεις στο σώμα τους. Αυτό είναι και το μέλλον της σεξουαλικότητας: ένα ειδος "πολυφυλοφιλίας". Ο κόσμος θα αρχίσει να κουράζεται με τους ανδρες με πέος και όρχεις και γυναίκες με στήθος και κλειτορίδα. Θα αρχίσει να κουράζεται Με τους gay και τους straight (σίγουρα η σεξουαλικότητα δεν προσδιορίζεται μόνο απο αυτούσ τους δύο χαρακτηρισμούς).

Οι she-males έχουν όλο και περισσότεροι πέραση. Είναι καιρός πλέον να ξεφύγουμε από στερεότυπα του πως πρέπει να είναι ένας άνδρας και πως μία γυναίκα.

Είναι καιρός για πειραματισμό με την ιατρική, την τεχνολογία, και οποιοδήποτε άλλο τεχνητό μέσο είναι στη διάθεση μας.

ΥΓ. Έχετε δει την ταινία του Cronnenberg Crash (1998) ;

Queerdom said... 29 August 2007 at 20:04  

@dynx: Καλωσήρθες :) Αξιοθαύμαστο είναι, όπως είπα, κύριως σαν πολιτική δήλωση, για μένα τελοσπάντων. Από εκεί και πέρα οι σωματικές τροποποιήσεις έχουν κι ένα κομμάτι λίγο πιο σκοτεινό..Κι όχι πάντα ευχάριστο, ούτε θεμιτό, πάντα για εμένα..Εξαρτάται βέβαια..

Η σεξουαλικότητα θα κινηθεί προς τα εκεί με τον καιρό, αλλά δεν νομίζω ότι θα γίνονται τροποποιήσεις ιδιαίτερες που να σχετίζονται με το φύλο, τουλάχιστον όχι από μη transgender ανθρώπους, κι αυτοί ποσοστιαία είναι λίγοι.

Όσο για τον πειραματισμό με την ιατρική και την τεχνολογία, θα με βρεις λίγο αντίθετη, γιατί έχω πιο νατουραλιστικές τάσεις, να το θέσω έτσι. Και καταλαμβαίνω τις επεμβάσεις μόνο υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις κι όχι για λόγους ματαιοδοξίας. Εκεί δυσκολεύομαι..

Όσο για την ταινία του Κρόνενμπεργκ, την έχω δει πολλάκις..Γιατί ρωτάς; :)

Queerdom said... 29 August 2007 at 20:28  

Αααα επίσης μόνο σε εμένα έκανε εντύπωση ότι έχει παιδί 7 χρονών!!??

The Motorcycle boy said... 29 August 2007 at 21:12  

Όχι ρε γαμώτο δεν ήθελα να σε κάνω να βγάλεις το μπάνερ! Και μου άρσε κιόλας εικαστικά -απλά είπα να πω τη διαφωνία μου. Ξαναβάλτο -θα σε βρω εγώ αντεπιχειρήματα!
Υ.Γ.: Χωρίς πλάκα πάντως, σε θαυμάζω γιατί είσαι υπόδειγμα διαλλακτικότητας!

et go home said... 30 August 2007 at 14:04  

Ο/η mainstream τύπος κάνει mainstream αλλαγές για να αρέσει σε ένα mainstream κοινό- ο/η μή mainstream τύπος κάνει μή mainstream παρεμβάσεις για να προσεγγίσει ένα μή mainstream κοινό. Όσο για το συνειδητό/ ασυνείδητο σχετίζεται με το τι περιπτώσεις επιθυμείς να συγκρίνεις. Και οι δύο επιλογές μπορεί να είναι εξίσου συνειδητές εφόσον συγκρίνουμε -θεωρητικά έστω- 2 εξίσου νοήμονες ανθρώπους. Εκτός αν θεωρούμε όλους τους mainstream έρμαια του συρμού και όλους τους μη νοήμονα όντα.

les_boi said... 31 August 2007 at 14:54  

γιατι να μας κάνει εντύπωση ότι έχει παιδί ; εδω έχει ο Καραμανλής και η Νατάσα μπρρρρ

Anonymous said... 31 August 2007 at 22:19  

@deeona: Δεν ήταν και οφ τόπικ..Εγώ πάλι δεν το βρίσκω τόσο ανατριχιαστικό, δεν ξέρω γιατί..Τι να πω..Αναρωτιέμαι με τον εαυτό μου ώρες ώρες..
---------------

Mama mia!
Τι να πω και γω..εχοντας κατσει way too many times στην "καρεκλιτσα" της γυναικολογου, οτιδηποτε εχει να κανει με τραχηλο και ξενα σωματα με κανει και τρελαινομαι. Απαπα.

Εντωμεταξυ, τωρα που τον καλοκοιταζω [οχι τον τραχηλο, τον Ash εννοω], μου θυμιζει την αδερφη της καλυτερης μου φιλης..Χμου χμου.

Pokemon, gotta catch them all!

ds said... 3 September 2007 at 01:38  

@queerdom
Ανέφερα τη ταινία, επειδή έχει να κάνει με τροποποιήσεις σώματος (μέσω τεχνολογίας) για νέες σεξουαλικές εμπειρίες.

@les_boi
"εδω έχει ο Καραμανλής και η Νατάσα"
LOL!!!

Queerdom said... 4 September 2007 at 14:41  

@les_boi: Ε εμένα μου έκανε εντύπωση, όχι αρνητική ορ ένιθινγκ, απλά εντύπωση, δεν θα το περιμένα βρε παιδί μου αν τον έβλεπα στο δρόμο.

@deeona: :)

@dynx: Ε στο crash, δεν ήταν ακριβώς σωματικές τροποποιήσεις για νέες σεξουαλικές εμπειρίες, ήταν ένα συγκεκριμένο φετίχ που είχε να κάνει με τα αυτοκινιστικά ατυχήματα κλπ.

Anonymous said... 5 April 2009 at 16:07  

@et, δε μιλάμε για όρους μέηνστρημ ή όχι. δεν είναι επιλογή που έχει να κάνει με τη μόδα. το να μην επιδιώκεις σχέσεις με άτομα που έχουν ενσωματωμένα όλα τα σεξιστικά/εξουσιαστικά πρότυπα είναι μια επιλογή που έχει ουσία και είναι εκτός των άλλων πολιτική επιλογή. Δεν προσπαθεί να βρει κουλ γκόμενους/ες, αλλά άτομα που να κατανοούν και να επιδιώκουν ένα διαφορετικό τρόπο συνύπαρξης.

Post a Comment